Składanie wniosków drogą elektroniczną
Aby złożyć wniosek w formie elektronicznej konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP:http://epuap.gov.pl oraz kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Założenie konta jest bezpłatne.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP): /KPPBialogard/SkrytkaESP
Składanie wniosku (kliknij na link): wniosek
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1.Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2.Akceptowalne formaty załączników to:
1. DOC, RTF
2. XLS
3. CSV
4. TXT
5. GIF, TIF, BMP, JPG
6. PDF
7. ZIP
3.Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4.Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.